Jednotlivé části předmětu jsou zaměřeny na proces a modely komunikace, historii médií a mediální komunikace, mediální technologie, fungování mediálních organizací a na mediální produkt a jeho obsah a význam.
- Učitel: Tomáš Javorčík
Studenti se naučí používat interaktivní tabuli ve výuce v postupných etapách rozvoje svých kompetencí tak, aby správnými vyučovacími metodami i organizačními formami používali vhodně i-tabuli ve výuce nejen z hlediska zvládnuté technologie, ale zejména z pohledu didaktického.
- Učitel: Tatiana Havlásková
Studenti jsou seznámeni se základy počítačové typografie, jak editovat delší texty, upravovat stránky, vytvořit osnovu, jak tvořit tabulky, psát matematické vzorce a vkládat obrázky do textu. Součástí je informace o normách pro psaní dokumentů a psaní bibliografických citací. Dále si zopakujeme základy statistiky pro možnosti zpracování údajů pedagogického výzkumu.
- Učitel: Kateřina Kostolányová
Posluchači získají dovednosti ve vyhledávání různých typů informací potřebných pro přípravu empirických, zejména pedagogických výzkumů, logickým a tvořivým směrem.
- Učitel: Tatiana Havlásková
- Učitel: Kateřina Kostolányová
- Učitel: Tatiana Havlásková
Znalosti a dovedností, které studenti získali v předchozích kurzech, využijí při návrhu a tvorbě aplikací pro výuku. Studenti se nejprve seznámí s možnostmi využití pedagogického softwaru při rozvoji poznání a s jeho zařazením do poznávacího procesu.
- Učitel: Tatiana Havlásková
Náplní předmětu je problematika celého životního cyklu vývoje informačních systémů počínaje specifikací požadavků přes analýzu, design a implementaci až po testování, tvorbu dokumentace a nasazení do provozu
- Učitel: Kateřina Kostolányová
- Učitel: Petr Škuta
Předmět se zabývá řízením vzdělávacích projektů a projektováním v praktické činnosti studentů s důrazem na vysvětlení pracovních postupů a potřebných metod tak, aby studenti byli schopni projekty přímo vytvářet, řídit a realizovat.
- Učitel: Blanka Kozáková
V průběhu náslechových hodin v předmětu Průběžná profesní praxe se studenti seznamují s činností učitele a žáků v průběhu vyučovací hodiny, analyzují vytčené vzdělávací cíle a jejich plnění, použité vyučovací metody, organizační a materiální zajištění vyučování, studují reakce žáků v různých didaktických situacích. V průběhu praxe se studenti organizovaně zapojují v samostatné přípravě a vedení části vyučovací jednotky.
- Učitel: Kateřina Kostolányová
- Učitel: Petr Škuta